Wcześniejszy artykuł

Strona Włocławek Ketchup

Wystartował konkurs „Włocławki Pomysłów”!

Kolejna odsłona lokalnych działań od marki Włocławek dla konsumentów z regionu Kujaw.

Lokalność, tradycja, niezmienność, budowanie relacji z konsumentami – to wartości, w które wierzy marka Włocławek. Wartości te realizowane są między innymi poprzez ideę „Włocławki”.

„Włocławki” to unikalna na skalę całej Polski strefa ławek z wbudowanymi grillami. Powstała na Bulwarach Wiślanych we Włocławku w czerwcu 2018 jako podziękowanie od marki dla jej wiernych konsumentów. Konkurs „Włocławki Pomysłów” który właśnie wystartował to kontynuacja idei.

Konkurs skierowany jest do projektantów, studentów wzornictwa i kierunków artystycznych oraz wszystkich konsumentów ketchupu Włocławek.

Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu następnej edycji „Włocławki”, czyli mebla miejskiego, który stworzy kolejne, wyjątkowe miejsce spotkań na Kujawach.

Daje on szansę wszystkim projektantom i konsumentom, którzy chcą realnie wpłynąć na poprawę jakości życia społeczności Kujaw na wymyślenie strefy, z których chcieliby korzystać w swojej okolicy.

Jeśli lubisz projektować i masz pomysł na aranżację przestrzeni, która zbliży do siebie mieszkańców regionu i będzie pretekstem do wspólnego jedzenia – zgłoś swoją pracę!

Szczegóły na www.wloclawki.pl/konkurs oraz na Facebooku Ketchupu Włocławek: http://www.facebook.com/Wloclawek.ketchup

Patronat nad akcją objął Prezydent Miasta Włocławek.