Wcześniejszy artykuł Następny artykuł

Strona Włocławek Ketchup

Wystartowała kampania outdoorowa

Dekady mijają, lata lecą i wszystko się zmienia, a starsi wciąż powtarzają „za moich czasów było zupełnie inaczej”. Czy aby na pewno? Naprzeciw tym stwierdzeniom wychodzi Ketchup Włocławek. Wystartowała właśnie kampania outdoorowa, która podkreśla niezmienność produktu i jego wyjątkowego smaku.

Ketchup Włocławek chce zwrócić uwagę na fakt, że – podobnie jak niektóre wartości i doświadczenia – jest od lat niezmienny. W miastach regionu Kujaw oraz północnej Polski pojawiły się właśnie reklamy graficzne prezentujące trzy charakterystyczne postacie reprezentujące kolejne dekady. Co wspólnego mają ze sobą oldschoolowe lata 70’, szalone lata 80’ i współczesność? Łączy je jeden stały element – słoiczek ketchupu Włocławek, którego receptura jest oryginalna od lat.

Włocławkowe billboardy, reklamy w komunikacji miejskiej oraz na autobusach zobaczyć można we Włocławku, Płocku, Bydgoszczy, Toruniu, Trójmieście, Olsztynie, Białymstoku i Szczecinie.

 

 

Włocławek